fizinfo - Re: [Fizinfo] Reszecskefizikai Diakmuhely 2023

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Reszecskefizikai Diakmuhely 2023

  • From: Sandor Ujvari <ujvasa36 AT gmail.com>
  • To: Hamar Gergő <hamar.gergo AT wigner.hu>
  • Cc: FizInfo Lista <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Reszecskefizikai Diakmuhely 2023
  • Date: Thu, 9 Feb 2023 11:03:45 +0100

Kedves Kollégák!
Mellékelem a székesfehérvári rendezvény részleteit. Meghirdettük Tapody Éva
hírlevelében is. A jelentkezési határidőt szeretnénk meghosszabbítani.
Az elérhetőségeim:
Ujvári Sándor
06 30 435 2033
ujvasa36 AT gmail.com

Hamar Gergő <hamar.gergo AT wigner.hu> ezt írta (időpont: 2023. febr. 9., Cs,
10:57):