fizinfo - [Fizinfo] Ajánlás: Fizikatanár kerestetik (Törökbálint) - bármilyen megoldás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Ajánlás: Fizikatanár kerestetik (Törökbálint) - bármilyen megoldás

  • From: György Szondy <gyorgy.szondy AT gmail.com>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Ajánlás: Fizikatanár kerestetik (Törökbálint) - bármilyen megoldás
  • Date: Wed, 18 Jan 2023 07:16:25 +0100

Tisztelt Fizinfo olvasók!

Nemrég megkeresett egy ismerősöm, hogy az iskolájukban sürgősen
fizikatanárra volna szükség. Levelezős fizikatanárszakos hallgatóként
megkerestem őket.

Az igazgató hihetetlenül szimpatikus volt, és nem csak az látszott rajta,
hogy profi, hanem az is, hogy keményen dolgozik, és mindent megtesz az
iskoláért és a tantestületért.

Sajnos egyéb feladataim (munka, kutatás, egyetem) miatt végül nem tudtam
vállalni a megbizatást, de nagyon remélem, hogy találnak valakit, aki
rövid, vagy hosszú távon kisegíti őket ebben.

Én a látottak alapján jó szívvel tudom ajánlani bárkinek. Nagyon jó a
hozzáállásuk, úgy tűnik elég jó felszereltség, és úgy gondolom, hogy az
emberanyag se rossz.

Kérem, hogy aki érez indíttatást, hogy kisegítse őket és egy jó helyen
tanítson, akár csak részmunkaidőben is, az keresse meg őket.

Előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Szondy György

Kontakt-infók:
Bálint Márton Általános Iskola és Gimnázium
https://balintsuli.hu/
Címe: 2045 Törökbálint, Óvoda u. 6.
Elérhetőségei (fax-száma, e-mail-száma): +36 23 335 639,
balintsuli AT torokbalint.hu
Intézményvezető: Keszler Márton - keszler.marton AT balintsuli.hu

  • [Fizinfo] Ajánlás: Fizikatanár kerestetik (Törökbálint) - bármilyen megoldás, György Szondy, 01/18/2023