fizinfo - [Fizinfo] PhD védés - Jakub Vít

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] PhD védés - Jakub Vít

  • From: Lénártné Kelemen Sarolta <lenartne.sarolta AT ttdh.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] PhD védés - Jakub Vít
  • Date: Thu, 15 Dec 2022 12:10:26 +0100
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.11.0 www.ttdh.bme.hu 2BFBAQoR077661

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem TTK Fizikai Tudományok Doktori Tanácsa nyilvános (angol nyelvű) vitára tűzte ki
Jakub Vít
” Magnetoelectric multiferroics: From static via dynamic magnetoelectric effect to nonlinear light-matter interaction”

című doktori dolgozatát

 A nyilvános vita ideje és helye:

*2023. január 10. (kedd) 15.00 óra***
*Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem*
*R épület. I. emelet 108.*
(*1111 Budapest, Műegyetem rkp. 9.)*

Az értekezés és a tézisfüzet megtekinthető az Országos Doktori Tanács honlapján, az alábbi internet címen:

https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=25839 <https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=25839>

--
Üvözlettel / Best regards,

Lénártné Kelemen Sarolta / Sarolta Lénártné Kelemen
doktori ügyintéző / PhD coordinator
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem / BME
Természettudományi Kar, Dékáni Hivatal / Faculty of Natural Sciences, Dean's
Office
1111 Budapest, Műegyetem rakpart 3., K ép., I./18.
Tel: +36-1-463-3754

  • [Fizinfo] PhD védés - Jakub Vít, Lénártné Kelemen Sarolta, 12/15/2022