fizinfo - [Fizinfo] Mikulás Fizika 2022 - Härtlein Károly és Vincze Bálint kísérleti bemutatója és előadása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mikulás Fizika 2022 - Härtlein Károly és Vincze Bálint kísérleti bemutatója és előadása

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Mikulás Fizika 2022 - Härtlein Károly és Vincze Bálint kísérleti bemutatója és előadása
  • Date: Fri, 9 Dec 2022 00:05:26 +0100

https://www.youtube.com/watch?v=9Rwq8glF6Q4

Élő közvetítésünk december 9-én, pénteken 17 órától:
Härtlein Károly: Mikulás Fizika - 2022
(BME Science Campus)

Szeretettel várjuk idén is a Műegyetem dolgozóinak gyermekeit és unokáit, a Gyerekegyetem hallgatóit, valamint a kísérőket a MIKULÁS FIZIKA című fizikai kísérletezős rendezvényen. Az előadó Härtlein Károly mesteroktató, vendége Vincze Bálint természetfotós. Az esemény a Műegyetem Természettudományi Kara és a Villamosmérnöki és Informatikai Kara közös rendezvénye.

  • [Fizinfo] Mikulás Fizika 2022 - Härtlein Károly és Vincze Bálint kísérleti bemutatója és előadása, Tepliczky István, 12/09/2022