fizinfo - [Fizinfo] BME TTK Nyílt Nap - meghívó

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] BME TTK Nyílt Nap - meghívó

  • From: SIMON Ferenc <f.simon AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] BME TTK Nyílt Nap - meghívó
  • Date: Wed, 30 Nov 2022 14:59:35 +0100 (CET)

Tisztelt Középiskolás Tanár Kollégák!

Azzal a kéréssel fordulok Önökhoz, hogy az alábbi meghívót jutassák el a pályaválasztás előtt álló diákjaikhoz.

Köszönöm szépen!
Simon Ferenc
BME TTK dékánhelyettes

Tisztelt Pályaválasztó Fiatal!

Szeretettel várunk a BME TTK Nyílt napjára, december 9-én pénteken.

Helyszín: a BME K épület díszterem (1111 Műegyetem rkp. 3.).

Vegyél részt izgalmas matematikai és fizikai előadásokon, bemutatókon, látogasd meg a Tanreaktort és a Kvantum-laborainkat! Találkozz ismert cégek képviselőivel és ismerd meg az új, angol nyelvű fizikus-mérnök alapképzésünket! Iskolalátogatási igazolást adunk.

További információ:
https://felvi.ttk.bme.hu/nyiltnap

Üdvözlettel:
Simon Ferenc
BME TTK

  • [Fizinfo] BME TTK Nyílt Nap - meghívó, SIMON Ferenc, 11/30/2022