fizinfo - Re: [Fizinfo] Szegedi egyetemi oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szegedi egyetemi oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról

  • From: Szalai Tamás <szalaitom AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szegedi egyetemi oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról
  • Date: Mon, 7 Nov 2022 16:43:04 +0100

Kedves István!

Köszönjük!

Igen, valóban, ez nem túl vandálbiztos módszer, köszönöm az észrevételedet.
Kissé elkapkodtam a szerkeszthető dokumentum ilyen módon való, szélesebb
nyilvánosságra hozatalát (házon belül relatíve egyszerű volt ellenőrizni,
hogy valóban azok nevei szerepelnek-e csak a listán, akik szerették volna
aláírni a nyilatkozatot).
(A nyilatkozat szövege kapcsán a Dropbox-os linken, pdf-ben megosztott, nem
szerkeszthető szöveg lehet az irányadó).

Kérem akkor a csatlakozni szándékozó kollégákat, hogy nekem külön írjanak
erre a gmail-es címemre, amennyiben szeretnék, hogy a nevük felkerüljön a
listára; én pedig csak ezeket a neveket fogom hozzáadni a dokumentum csak
általam szerkeszthető másolatához.
(Ha nagyon sok név futna be, akkor már lehet, hogy célszerű lesz kitalálni
egy másik módszert...).

Az igazi persze az lenne, ha enélkül is elindulnának a várt/remélt pozitív
folyamatok. Meglátjuk.

Köszönettel és üdvözlettel,
Tamás

Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu> ezt írta (időpont: 2022. nov.
7., H, 16:30):