fizinfo - [Fizinfo] S.O.S! Jelszó szükséges a turret-cseréhez az Andor Shamrock 500i spektrométerben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] S.O.S! Jelszó szükséges a turret-cseréhez az Andor Shamrock 500i spektrométerben

  • From: Banyasz Istvan <banyasz.istvan AT wigner.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] S.O.S! Jelszó szükséges a turret-cseréhez az Andor Shamrock 500i spektrométerben
  • Date: Mon, 7 Nov 2022 14:37:10 +0100 (CET)

Kedves Kollégák!

Talán van köztetek olyan, aki használt vagy használ Andor Shamrock 500i (vagy másik Shamrock) spektrométert, az Andor Solis programmal.

A spektrométerben kicseréltem a turret-et. Az üjbtutet-et a rajta lévő rácsokkal a System Configuration- ban kellene regisztrálni. Ott azonban az "Number of turrets" box nem használható. Értelemszerűen az "Unlock dialog box" menüpontot nyitottam meg. Ekkor azonban egy jelszót kellene megadni. Hiába kerestem a program és az eszköz "help" menüjében és a készülék kézikönyvében, sehol sem szerepel ez a jelszó.

Ha valaki ezt már megoldotta, kérek, hogy írja meg nekem magánlevélben.

Előre is köszönöm!

Pista

Dr. István Bányász

Department of Materials Science by Nuclear Methods
Wigner Research Centre for Physics of the H.A.S.

Phone: +3613922222 Exts 1506 and 1732
Cellular: +36308847750

Skype name:

luzdivino

Mailing address:
Budapest
P.O.B. 49
H-1525 Hungary

Mailing packets to:

Dr. István Bányász
Wigner Research Centre for Physics
Konkoly-Thege út 29-33
Budapest
H-1121
Hungary

  • [Fizinfo] S.O.S! Jelszó szükséges a turret-cseréhez az Andor Shamrock 500i spektrométerben, Banyasz Istvan, 11/07/2022