fizinfo - [Fizinfo] Plani konferencia élőben, vasárnap és hétfőn

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Plani konferencia élőben, vasárnap és hétfőn

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Plani konferencia élőben, vasárnap és hétfőn
  • Date: Fri, 4 Nov 2022 13:21:31 +0100

2022. november 6-án és 7-én tartjuk a XI. Planetáriumok és bemutató csillagvizsgálók szerepe az oktatásban workshopot. Idei vendéglátóink az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Csillagvizsgáló és Tudományos Élményközpontja (Eger) és a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság Bükki Csillagdája (Répáshuta) lesz. Köszönjük támogatásukat és segítségüket!

Mindkét nap előadásait terveink szerint élőben közvetítjük az alábbi linkeken (részletes programmal):

https://www.galileowebcast.hu/live/live_20221106.html
https://www.galileowebcast.hu/live/live_20221107.html

Gyenizse Péter és Tepliczky István

  • [Fizinfo] Plani konferencia élőben, vasárnap és hétfőn, Tepliczky István, 11/04/2022