fizinfo - [Fizinfo] A Galileo Webcast élő közvetítései a következő napokban

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A Galileo Webcast élő közvetítései a következő napokban

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A Galileo Webcast élő közvetítései a következő napokban
  • Date: Wed, 2 Nov 2022 04:06:15 +0100

A Magyar Tudomány Ünnepe a Galileo Webcast-on - tudományos ismeretterjesztő előadások élőben!
http://www.galileowebcast.hu

November első harmadának élőben közvetített esemnyei:

nov. 2-án (sze) 18 órától - Kerényi Lilla: Legendás Naprendszer
nov. 3-án (cs) 17 órától - Kóczán György: Szakmánk címere - a retorta
nov. 4-én (p) 19 órától - Pete Gábor: Hány az óra Bakter úr?
nov. 6-án (v) 10 órától - Planetárium Konferencia - 1. nap
nov. 7-én (h) 9 órától - Planetárium Konferencia - 2. nap
nov. 8-án (k) 18 órától - Molnár Gábor Péter: Az első kémműholdak - az amerikai CORONA program
nov. 9-én (sze) 18 órától - Sárneczky Krisztián: Így fedeztem fel egy becsapódó kisbolygót
nov. 10-én (cs) 17 órától - Zoletnik Sándor: Hideg poroltó a földi Nap tüzének elfújására

Részletesebben az előadásokról (ajánló, a szervezők, fizikai helyszín stb.) a Galileo Webcast és az események gazdáinak oldalain olvashattok. Várunk élőben vagy utólag az archívumot megtekintve!

  • [Fizinfo] A Galileo Webcast élő közvetítései a következő napokban, Tepliczky István, 11/02/2022