fizinfo - [Fizinfo] Meghívó az ELI ALPS 9. User Workshopjára

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó az ELI ALPS 9. User Workshopjára

  • From: <vera.horvath AT eli-alps.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó az ELI ALPS 9. User Workshopjára

Az ELI ALPS november 3-4-én rendezi meg 9. User Workshopját, a korábbiaktól
eltérően most az ELI Beamlines-szal (Csehország) és az ELI NP-vel (Románia)
közös rendezvényként.
November 3-án online követhető plenáris előadások mutatják be a szegedi, a
csehországi és a romániai intézetet, majd 4-én a három intézetben párhuzamosan
lesznek a helyi kísérleti lehetőségeket és tudományos tevékenységet áttekintő
előadások, hibrid formában.
Az ELI ALPS-ban már elvégzett, folyamatban lévő és előkészítés alatt álló
felhasználói kísérletek ismertetésére és megvitatására kerül sor. A
rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Részletes információ a https://indico.eli-laser.eu/event/20/overview és a
https://www.eli-alps.hu/indico/event/58/overview oldalakon található.

Az online részvételre regisztrálóknak e-mailben küldjük el a csatlakozáshoz
szükséges linket, a személyesen részt vevők megjelenésére november 3-án és 4-
én is számítunk.

Horváth Vera

  • [Fizinfo] Meghívó az ELI ALPS 9. User Workshopjára, vera.horvath, 10/20/2022