fizinfo - [Fizinfo] Fizika előadás Pakson (Sarkadi Dezső)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fizika előadás Pakson (Sarkadi Dezső)

  • From: Sarkadi Dezső <dsarkadi AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fizika előadás Pakson (Sarkadi Dezső)

Kedves Fizikusok, Érdeklődők!

2022 márciusában megjelent könyvem Németországban, „SIMPLIFICATION OF TODAY’S
PHYSICS” címen.
A könyvben sokéves, saját kutatási eredményeimet foglaltam össze, a használt
matematika középiskolai szintű.
Könyvemről előadást tartok Pakson, 2022 október 14-én, pénteken 13 órakor a
Paksi Művelődési Házban. Az érdeklődőket szívesen várom,
kérek egy előzetes jelentkezést az email címemre, és egy telefonszámot is. Az
előadást legalább 5 főnek tartanám meg, ha nincs ennyi jelentkező, telefonon
visszahívom az érdeklődőket az előadás elmaradásáról. Az előadás a fizikai
kölcsönhatások újszerű megközelítését tartalmazza, különös tekintettel az
atommag fizikájára és a gravitációra. Az előadás anyaga elérhető itt

http://www.hungarianphysics.eu/MAGYAR.pdf

Beszámolót tartok az általam felismert, dinamikus gravitációról, mely
mesterségesen mozgatott testek között lép fel, és akár nagyságrendekkel
erősebb a newtoni gravitációnál. A gravitációs kísérletemet itt lehet
megtekinteni

http://www.hungarianphysics.eu/Gravity_of_rotating_mass.mp4

A dinamikus gravitáció a gravitációs energia megmaradását (tehetetlenségét)
jelenti, mely függ a két tömeg távolságától.
A két tömeg távolodása esetén a rendszer igyekszik megtartani a gravitációs
energiát a két tömeg távolságának
megtartásával (vonzás!), ellnekező esetben taszítás! Mozgó testek közötti
gravitációt rajtam kívül senki nem mért a világon!
Ez vezet el Newton törvényének általánosításához!
Az előadás helye: Csengey Dénes Kulturális Központ, 7030 Paks, Gagarin utca 2.

Tisztelettel
Sarkadi Dezső, fizikus
Paks, 2022.10.09
Mobil: 30/167-8434
Email: dsarkadi AT gmail.com

  • [Fizinfo] Fizika előadás Pakson (Sarkadi Dezső), Sarkadi Dezső, 10/09/2022