fizinfo - Re: [Fizinfo] Kutatók éjszakája 2022

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kutatók éjszakája 2022

  • From: Dr. Geszti Tamás <tamas.geszti AT ttk.elte.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kutatók éjszakája 2022
  • Date: Thu, 15 Sep 2022 14:19:04 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.elte.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.elte.hu; dkim=pass header.d=ttk.elte.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=0ri2zNgadM/FvmSY0pE3bcZ9fIJk1bqz+S6v0zXckcg=; b=YfLKAtLbrfGgp8JghGT/K3EXUowjRo7pBkp0BtmcC/cnWR6mkcb48qcSv7sV06GVbsXf8VrBRTNUFQGIu15Q0l4J+5qDlwnadt4PDzF3tCnxS6NIrcE4UGDVx3YOW/LAvKU5BC6HyIYR12pfwjf+P5TKA8t1Xb1UsKMJYy1PBh89Qn4S51tkWIMTCii0gkl/c2m9MNzUjz2fzena/noD88haea5A48cLqPs1wg0ajWnruAejGviLHbPC4IYiEcqr3pirM/NDZO1cZHvvzYqZQ3ZD2tmHQTSF5DA7DjkTE9VpZl2UV+0A2acwReLcZJ8KMQwf8inuHM4tm4sCDhofvA==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=W8RjUAiywxnG5Nzs3yMA7gMYLaD6puH0y5I+Qf0eqWKP8ebbhZJQDuWGH2IcSfkva/tlkbt7SgyPd04xhE4cKx/mgEOKhYXyD30JHg1nJZska8zDl8Jk8p7N5RGcwYGc5FKzrj9tA7H3nSB/ayIk3lYCFKhtHnlSlru49nzqeARQPQdl+OQVCrb9veiBENfqbsjRsBVUYVSrj2/sIGDEKEmb5kOKGwxCQ/QiqCABQ1COr5wumcwOWQ0Wr9s/WcwSUC2RgQAsMWlGGyIPS0sfeM54AIuYhuyIM4QqEtsdlKi/1v/a4ev/h51tCt/WfU8FzEaw7FI/FmjVBQ4LoAz+xw==
  • Msip_labels:

Bocsássátok meg, hogy rákérdezek: egy ilyen esemény miért regisztrációköteles?
Üdv mindenkinek
Geszti Tamás