fizinfo - [Fizinfo] IUPAP ICPE onilne conference: Physics Education: Preparing for the Future

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] IUPAP ICPE onilne conference: Physics Education: Preparing for the Future

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] IUPAP ICPE onilne conference: Physics Education: Preparing for the Future
  • Date: Fri, 29 Jul 2022 19:57:03 +0200

Kedves Kollégák!

Azok számára, akik a fizika (különböző szinteken való) tanításával foglalkoznak (tanárok, egyetemi oktatók) érdekes lehet a következő IUPAP-ICPE konferencia.  A részvételi díj alacsony, mivel online konferenciáról van szó.

Lásd a csatolt PDF hirdetményt, valamint a következő linket: https://icpe2022physicseducation.com/

Sajnos én is csak most kaptam tájékoztatást a konferenciáról, és az absztraktok leadási határideje augusztus 21.

Az absztraktok formátumával kapcsolatban lásd: https://icpe2022physicseducation.com/submissions/

Az absztraktok elfogadásáról szeptember 26-ig értesítik a szerzőket. Az EARLY BIRD regisztráció szeptember 30-án jár le, tehát az absztraktok elfogadásának függvényében még lehet dönteni a részvételről.

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] IUPAP ICPE onilne conference: Physics Education: Preparing for the Future, sukosd, 07/29/2022