fizinfo - [Fizinfo] VI. Fiatal Kutatók fóruma

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] VI. Fiatal Kutatók fóruma

  • From: Dr. FRÖHLICH Georgina <turul49 AT gmail.com>
  • To: Fizinfo <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] VI. Fiatal Kutatók fóruma
  • Date: Tue, 26 Apr 2022 14:42:03 +0200

Tisztelt Intézményvezető!

Szeretnénk felhívni a figyelmét a VI. Fiatal Kutatók Fóruma című
rendezvényre, amelyet 2022. május 4-én, szerdán 10,30-12,30 között az MTA
Székházának Dísztermében tartunk a Fiatal Kutatók Akadémiája (FKA)
szervezésében. Az FKA a fiatal kutatók sajátos, a pályaszakaszra jellemző
élethelyzetével foglalkozó, azt MTA fő célkitűzéseivel összhangban működő
tudományos társaság.

A rendezvényen a 2021 őszén készült „Fiatalok az akadémiai pályán” című
felmérésünk eredményeit ismertetjük. A felmérés célkitűzéseiről és fő
témáiról az alábbi videó ad rövid tájékoztatást:
https://www.youtube.com/watch?v=ECK6BSXxVdo

A felmérés az FKA, az ELKH KRTK, az MTA Könyvtár és Információs Központ
valamint a Corvinus Egyetem együttműködésében, a TÁRKI segítségével
valósult meg. Korábbi, 2018-ban végzett felmérésünk teljes beszámolóját az
alábbi oldalon találják:
https://mta.hu/data/dokumentumok/fiatal_kutatok_helyzete_felmeres_eredmeny.pdf

A rendezvényt személyes jelenléttel szervezzük, ezért regisztrációköteles:
https://mta.hu/esemenynaptar/2022-05-04-vi-fiatal-kutatok-foruma-a-fiatalok-az-akademiai-palyan-cimu-2021-es-felmeres-ismertetese-4294

A felmérés összeállítása és elemzése a következő kutatók önkéntes munkája
révén valósult meg: Lengyel Balázs, Lőrincz László és Németh Brigitta (KRTK
ANET Lab munkatársai), Munkácsy Balázs (Corvinus Egyetem), Fröhlich
Georgina (Országos Onkológiai Intézet, ELTE), Hatvani István Gábor (CSFK,
ELTE), Máté Ágnes (SZTE), Tóth György (PTE), Solymosi Katalin (ELTE), Vida
Zsófia (MTA KIK TTO).

Kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy a rendezvény hírét közzé teszi az Ön
által vezetett Intézmény felületein (honlap, kari hírlevél, stb.)!

Segítségét előre is köszönve tisztelettel a Fiatal Kutatók Akadémiájának
tagjai nevében,

Solymosi Katalin és Török Péter

társelnökök

  • [Fizinfo] VI. Fiatal Kutatók fóruma, Dr . FRÖHLICH Georgina, 04/26/2022