fizinfo - [Fizinfo] Alapállapoti energiák

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Alapállapoti energiák

  • From: Róbert Szili <robi.biciklis AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Alapállapoti energiák
  • Date: Thu, 24 Feb 2022 12:33:20 +0100

Kedves Listatagok,

Egy atomi energiaszinteket számító alkalmazáson dolgozom és alacsony hibájú
referencia adatokat keresek a teszteléséhez.
Eddig sikerült összeszednem az alapállapoti energiákat a héliumtól a
neonig, ezekkel 1% alatti egyezéseket kaptam. További elemeket viszont
sehol nem találtam. Valaki meg tudná mondani, hol lehet ezekre rátalálni?
Elvileg rengetegszer kiszámolták már ôket.
(Nincs hozzáférésem a szakmai archívumokhoz.)

Köszönettel,