fizinfo - [Fizinfo] Mikulás fizika 2012.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mikulás fizika 2012.

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Mikulás fizika 2012.
  • Date: Sun, 5 Dec 2021 16:07:32 +0100

Kedves Fizinfó és Tanfórum olvasók, keves Kollégák!

Ez az előadás azért született, hogy a közoktatásbeli kísérletekben szegény fizikát megszerettessük, és hiányt pótoljun. A Műegyetem dolgozóinak gyermekeinek és unokáinak 2007-óta mindíg megtartottam.

Képek a Műegyetem oldaláról a régebbi előadásokról:

https://www.google.com/search?q=Mikul%C3%A1s+fizika+site:.bme.hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjRpfLW9Mz0AhWVD-wKHdVFAg4Q_AUoAXoECAEQAw

Mivel az online előadáshoz nem kell utazni, és nincs néző korlát sem, sok szeretettel várok mindenkit 2021. december 6.-án 17-órakor a Youtube csatornámon a Mikulás fizika című előadásomon.

A Mikulás Fizika honlapjának címe:
http://jedlik.phy.bme.hu/mikulas/
vagy
http://mono.eik.bme.hu/~hartlein/mikulas/
A youtube link:
https://youtu.be/quaZo8ecNKY
Üdvözlettel: Härtlein Károly
http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/

PNG image

  • [Fizinfo] Mikulás fizika 2012., Härtlein Károly, 12/05/2021