fizinfo - [Fizinfo] Gulácsi Balázs_PhD védés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Gulácsi Balázs_PhD védés

  • From: Doktori <doktori AT ttdh.bme.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Gulácsi Balázs_PhD védés
  • Date: Thu, 28 Oct 2021 18:08:06 +0200
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.11.0 www.ttdh.bme.hu 19SG87XV083333

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem TTK Fizikai Tudományok Doktori Tanácsa nyilvános**vitára tűzte*
*
**
*
*
*Gulácsi Balázs *

*„Topology, interaction, Dirac fermions*”

című doktori dolgozatát.

A nyilvános vita ideje és helye:*
*
*2021. november 22. (hétfő) 14.30 óra
*
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
F ép. I. lépcsőház I. em. Schay terem
(1111 Budapest, Budafoki út 6-8.)

Az értekezés és a tézisfüzet megtekinthető az alábbi internet címen:

https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=23852

Tájékoztató a BME 2021/2022-es tanév november 2-től érvénybe lépő járványügyi védelmi intézkedéséről:
http://www.bme.hu/hirek/20200903/Tajekoztato_a_koronavirus_helyzetrol
*A járványhelyzet változása miatt 2021. november 2. napjától az Egyetem belső, zárt tereiben (tanterem, folyosó, iroda stb.) a szájat és orrot egyaránt takaró maszk viselete kötelező*.
Kérjük fentiek figyelembevételét és azt, hogy a PhD védésen csak koronavírus ellen védett személy vegyen részt.

--
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com

  • [Fizinfo] Gulácsi Balázs_PhD védés, Doktori, 10/28/2021