fizinfo - [Fizinfo] Az űrkutatás napja 2021 - október 11-én, hétfőn 16 órától

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Az űrkutatás napja 2021 - október 11-én, hétfőn 16 órától

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, leonidak AT mcse.hu
  • Subject: [Fizinfo] Az űrkutatás napja 2021 - október 11-én, hétfőn 16 órától
  • Date: Sun, 10 Oct 2021 23:47:27 +0200

http://www.galileowebcast.hu
Következő élő közvetítésünk október 11-én, hétfőn 16 órától:
Az űrkutatás napja 2021 - a Magyar Asztronautikai Társaság rendezvénye

Az Űrkutatás Napja minden évben a Nemzetközi Világűrhéthez kötődő ismeretterjesztő rendezvény, ahol az érdeklődők hallhatnak az űrkutatás, űrtevékenység hazai és nemzetközi eseményeiről, újdonságokról, trendekről. Az idei Nemzetközi Világűrhét mottója: "Women in Space". Ehhez kapcsolódva az idei Űrkutatás Napja programjában külön blokkot szentelünk a női részvételnek az űrtevékenységben.

Megnyitó
- Elnöki köszöntő: Kovács Kálmán
- Űrstratégia: Ferencz Orsolya

MANT - minden időben
- Kerekasztal-beszélgetés (moderátor: Horvai Ferenc; résztvevők: Almár Iván örökös tiszteletbeli elnök, Kovács Kálmán elnök, Both Előd ex-elnök)

Nők az űrtevékenységben a Nemzetközi Világűrhét apropóján
- Kutatás: Illés Erzsébet, Strádi Andrea
- Ipari kutatások: Tamási Kinga
- Ipar: Széll Alexandra
- Jogi környezet: Daczi Diana
- Oktatás-képzés: Komáromi Annamária

Eredmények - remények (válogatás)
- Kisműholdak éve: Milánkovich Dorottya, Gschwindt András
- Nemzetközi események: Székely Anna Krisztina
- Űrmérnökképzés: Bacsárdi László

  • [Fizinfo] Az űrkutatás napja 2021 - október 11-én, hétfőn 16 órától, Tepliczky István, 10/10/2021