fizinfo - Re: [Fizinfo] Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak 2021 októberében

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak 2021 októberében

  • From: Dr. Halbritter András Ernő <halbritter.andras AT ttk.bme.hu>
  • To: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak 2021 októberében
  • Date: Tue, 21 Sep 2021 10:46:57 +0000
  • Accept-language: en-US
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.bme.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.bme.hu; dkim=pass header.d=ttk.bme.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version; bh=nXKD5drZ1Vaq8fWxLhmbonSuKjtwsO3CoHMtcNPeqBA=; b=KY7S6BC1LxNHt66M9/nDz6SXJElsb4MLQNT1ICScu6GXHG+xSLGiOFmSqSPbyDAKuvsGqup49PL3pn2riewzMkj4N/wbp56WB/HepcSqJGe84GYIjRxk1a3IBzqrQ7Mz4UhIcsMrlZA7Rrq8MSiuJ6VUez6L60VpGeD25iwZKlDx6Io7rwdIvz32+oQCW93speXppVdgvvsnfsUF1szJwxgLJ4Rjc1JLIq4Y+pEHcux8P0z5Yu/32MPsYPRI1n+0GzBTcKUaM9jV/3HjY2DQCH22L2Pi6d5sAlndiEU6rSziRotPaopY+4+uEFE11F3xNq0dPawW6t1hlnUOaLeFqQ==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=Jny59zOLd2giUpnJ2VTeakC75Lgz74DWZ480igjMea7Q3PDlh/A3FR/A7FK0dSxoQ5EQbcuKzjSaXydan+1zBgXYR9hGYSi1l78L4xpnHUcD8Fd49vdIFtctEtA868k8bTU6mT336NCD8eyVZNCJRijshcrEmP1WfcLsRn7Rulh/SfvyMIjwdtbtR84lsz4hXoB1Y55nOcZbnwLKQAQTUb7xpGA8Y0aILmt5UaZTjnnf/qMqhuFqEPfbuvxvxkYhPTjayVPO4MY4CmYJ/YJgnhKcN4xBys7QfaaHpZN5GekUPdJ/uhqCw2CHD+SUSbFfihlyZmKVVLN8wMWydy2ChQ==
  • Suggested_attachment_session_id: 847d913f-7914-9ee6-fe8a-5baa67a5b8b4

Kedves Kollégák!

A reggeli levelemről lemaradt a csatolmány, mellékelve küldöm a Nobel-díjas
kísérletek középiskolásoknak szakkör plakátját.

Üdvözlettel,

Halbritter András

Dr. András Halbritter
professor and head of department,
Department of Physics, Budapest University of Technology and Economics