fizinfo - Re: [Fizinfo] Barna B. Péter elismerése

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Barna B. Péter elismerése

  • From: Angeli István <angeli AT science.unideb.hu>
  • To: Pécz Béla <pecz.bela AT ek-cer.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu, fizinfo-request AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Barna B. Péter elismerése
  • Date: Fri, 07 May 2021 21:11:32 +0200

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
| A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos.

Nagy örömmel olvastam a hírt Péter munkájának elismeréséről,
és a magam részéről is szívből gratulálok neki!
Hallgató koromban (az '50-es évek első fele)
Péter - fiatal tanársegédként - labor gyakorlat vezetőnk volt.
Szerettük, mert szívesen segített; okos tanácsokkal,
gyakorlati útmutatással.

Kedves Péter!
Gratulálok és további jó egészséget kívánok!

Barátsággal:

Angeli Pista

Kedves Kollégák!

Szívből gratulálunk Barna Péter kollégánknak, akit a Nemzetközi
Vákuum Unió, azaz IUVSTA https://iuvsta.org/ tiszteletbeli
elnökének, honorary president választott.

Péter álhatatos és eredményes tudományos és tudományszervező
munkájával érdemelte ki ezt a nagy sikert, melyhez gratulálálunk
és további sikeres munkájához jó egészséget kívánunk.

https://www.mfa.kfki.hu/2021/04/25/barna-peter-a-iuvsta-tiszteletbeli-elnoke/
[1]

https://elkh.org/hirek/jelentos-nemzetkozi-elismeresben-reszesult-barna-peter-az-ek-kutatoja/
[2]