fizinfo - [Fizinfo] Meghívó --- Kutatók éjszakája a Műegyetemen

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó --- Kutatók éjszakája a Műegyetemen

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó --- Kutatók éjszakája a Műegyetemen
  • Date: Sun, 22 Nov 2020 09:24:44 +0100

Tisztelt Kollégák!

A Műegyetem Fizikai Intézete idén is várja a Kutatók Éjszakájára az érdeklődő látogatókat!

A Kutatók éjszakája éppen tizenöt éve kezdődött 2005-ben a Fizika Évében.

Akkor egy helyszínen, a Műegyetemen. 2005-ben a Fizika Évében a Műegyetem Fizikai Intézete adott otthont az első, és abban az évben egyetlen helyszínen a Kutatók éjszakájának. Vagyis mi találtuk ki (A Mindentudás Egyeteme, a Műegyetem Fizikai Intézete, és a Puskás Tivadar Távközlési Technikum), mert ez a három szervezet összefogott és kitalált és megvalósított valamit. Ami azután tőlünk függetlenül, az ismeretterjesztés egyik zászlóshajójává vált. 2019-ben több mint kétezer helyszín volt.

A 2005-ös esemény több szempontból is érdekes volt, már akkor élőben lehetett nézni az interneten! Sőt archívum is készült, amely még mindig elérhető:

    http://kifu.videotorium.hu/hu/channels/39

Elérhető az esemény invitáló plakátja is:

http://kutatokejszakaja.phy.bme.hu/2005_kutatok_ejszakaja_plakat.pdf

További linkek:

    http://www.bme.hu/hirek/20150925/Iden_is_varazslatos_elmenyek_varjak_a_tudomany_szerelmeseit
    http://www.bme.hu/hirek/20131007/merlegen_a_Kutatok_Ejszakaja
    http://www.bme.hu/hirek/20130924/a_Kutatok_Ejszakaja_nelkul_ma_mar_nincs_elet

Az Intézetünkben rendezendő esemény honlapja:

    http://kutatokejszakaja.phy.bme.hu/

Tisztelettel: Härtlein Károly
Műegyetem Fizikai Intézet
mesteroktató,
az első Kutatók éjszakája szervezője
http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/

  • [Fizinfo] Meghívó --- Kutatók éjszakája a Műegyetemen, Härtlein Károly, 11/22/2020