fizinfo - Re: [Fizinfo] BME TTK TDK konferencia 2020

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] BME TTK TDK konferencia 2020

  • From: Sandor Bordacs <bordacs.s AT gmail.com>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] BME TTK TDK konferencia 2020
  • Date: Thu, 12 Nov 2020 10:26:47 +0100

Kedves Kollégák!

Visszajelzések alapján a Teams linken keresztül csak azok tudnak hozzáférni
a konferenciához, akiknek van Teams accountjuk pl. edu-s email címmel. Ez
BME-s hallgatók és oktatók esetén nem probléma, viszont vendégek
hozzáférését nehezíti.
Kérném, hogy ha valaki vendégként szeretne hozzáférni az előadásokhoz
küldjön egy e-mailt a címével, amivel hozzáadhatom.

Üdvözlettel,
Bordács Sándor

Sandor Bordacs <bordacs.sandor AT wigner.bme.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov.
9., H, 18:17):