fizinfo - Re: [Fizinfo] Terjed-e a levegon at a koronavirus

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Terjed-e a levegon at a koronavirus

  • From: Tamás Kiss <kiss.tamas AT wigner.mta.hu>
  • To: Bihari Gábor <bihari.gabor AT science.unideb.hu>
  • Cc: Balogh Judit <balogh.judit AT wigner.hu>, fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Terjed-e a levegon at a koronavirus
  • Date: Fri, 27 Mar 2020 09:31:07 +0100

Kedves Bihari Gábor!

Az ACE gátlókkal a kép egyáltalán nem egyértelmű:
https://academic.oup.com/eurheartj/advance-article/doi/10.1093/eurheartj/ehaa235/5810479

A másik állítást pedig egyáltalán nem értem és nem is tudom miért küld
ilyesmit forrásmegjelölés nélkül a fizinfo-ra.

Üdvözlettel:
Kiss Tamás

Bihari Gábor <bihari.gabor AT science.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2020.
márc. 26., Cs, 21:38):