fizinfo - [Fizinfo] Paradigmaváltás az űrhajózásban: a magánűrhajók; A kereskedelmi űrhajózás fejlődése

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Paradigmaváltás az űrhajózásban: a magánűrhajók; A kereskedelmi űrhajózás fejlődése

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, leonidak AT mcse.hu
  • Subject: [Fizinfo] Paradigmaváltás az űrhajózásban: a magánűrhajók; A kereskedelmi űrhajózás fejlődése
  • Date: Wed, 25 Mar 2020 14:10:31 +0100

http://www.galileowebcast.hu

Közvetítésünk március 25-én, szerdán 20 órától:
Horváth András Ferenc - Zsombok Gábor - Both Előd: Paradigmaváltás az űrhajózásban: a magánűrhajók; A kereskedelmi űrhajózás fejlődése (MANT H-SPACE Konferecia)

2020. február 26-án és 27-én a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Villamosmérnöki és Informatikai Kar (VIK) Egyesült Innovációs és Tudásközpontja (EIT) - a Magyar Asztronautikai Társasággal (MANT) együttműködve - immár hatodik alkalommal szervezett nemzetközi űrkutatási konferenciát (H-SPACE 2020) a Műegyetemen. A rendezvényen a legújabb hazai űrkutatási eredmények bemutatása mellett nemzetközi kitekintést is kaphattak a résztvevők. Az idei kiemelt téma a következő nemzedék oktatása és képzése volt. Közvetlenül a megnyitó előtt, 13 órai kezdettel a MANT szervezésében egy magyar nyelvű pódiumbeszélgetést hallgathattak meg az érdeklődők a magánűrhajózás témájában. Ezen Horváth András Ferenc űrkutató-csillagász és Zsombok Gábor, a Galileo Webcast szakkommentátora osztotta meg elképzeléseit az űrhajózás terén játszódó paradigmaváltásról. A beszélgetést Both Előd, a MANT elnöke vezette.

  • [Fizinfo] Paradigmaváltás az űrhajózásban: a magánűrhajók; A kereskedelmi űrhajózás fejlődése, Tepliczky István, 03/25/2020