fizinfo - [Fizinfo] Változás a Science on Stage Hungary vezetésében

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Változás a Science on Stage Hungary vezetésében

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Változás a Science on Stage Hungary vezetésében
  • Date: Tue, 10 Mar 2020 16:00:33 +0100

Tisztelt Lista!

A Science on Stage Hungary eddigi vezetőjeként felmentésemet kértem a Science on Stage Hungary vezetése alól. Az ELFT Elnöksége azzal a feltétellel járult hozzá a felmentésemhez, ha gondoskodom az utódlásról.

A mai napon (2020. március 10.) a Science on Stage Hungary Szervezőbizottsága megválasztotta Dr. Lente Gábor professzort, a Pécsi Tudományegyetem Általános és Fizikai Kémiai Tanszék egyetemi tanárát, a Science on Stage Hungary következő vezetőjének (http://lenteg.ttk.pte.hu/hun.html).

Mivel a Science on Stage Hungary nem önállóan gazdálkodó jogi személy, ezért a működésének lebonyolításához szükséges egy gazdaságilag segítő szakmai szervezet. Ezt az elmúlt 20 évben az Eötvös Loránd Fizikai Társulat (http://elft.hu/) látta el, amelynek már sok éve elnökségi tagja vagyok. A vezetőváltással kapcsolatban egyúttal az Eötvös Loránd Fizikai Társulat is átadta a gazdasági segítő szervezet szerepét a Magyar Kémikusok Egyesületének (https://www.mke.org.hu/).

Itt is szeretném köszönetemet kifejezni mindazoknak a Kollégáknak, akik az elmúlt években segítettek a Science on Stage Hungary programjainak a megvalósításában.

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.