fizinfo - [Fizinfo] listatagság

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] listatagság

  • From: Tibor Lakatos <tiborlakatos32 AT gmail.com>
  • To: fizinfo <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] listatagság
  • Date: Sun, 8 Dec 2019 19:23:14 +0100

Tisztelt Listamester!
A közelmúltban betegségem miatt hosszabb ideig nem volt módomban
levelezésemet követni, és amikor mostanában újra hozzáláttam postám
ellenőrzéséhez meglepetéssel tapasztaltam, hogy egyetlen Fizinfo levelem
sem jelent meg a postámban, sőt régebbi leveleimet sem találtam. Kérem
értesítsen, hogy mi történt, és mit tegyek, hogy helyreálljon a normális
listatagságnak megfelelő helyzet.
Köszönöm itézkedését
Üdvözlettel
dr Lakatos Tibor

--

*Dr Lakatos TiborPécs*

  • [Fizinfo] listatagság, Tibor Lakatos, 12/08/2019