fizinfo - [Fizinfo] Eötvös verseny eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös verseny eredményhirdetés

  • From: Vankó Péter <vanko AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös verseny eredményhirdetés
  • Date: Mon, 04 Nov 2019 09:09:42 +0100

Kedves Kollégák!

A 2019. évi Eötvös-verseny október 11-én került megrendezésre 12 helyszínen. A feladatok megtekinthetők:
http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2019.pdf

Az ünepélyes eredményhirdetés 2019. november 22-én 15 órakor lesz (ELTE TTK Északi tömb -1.75 Konferenciaterem), meghívó:
http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2019_meghivo.pdf), amelyen minden érdeklődőt szívesen látunk.

Az eredményhirdetésen a díjak átadása és az idei verseny feladatainak ismertetése, megoldása előtt az elmúlt évekhez hasonlóan bemutatjuk az 50 és 25 évvel ezelőtti feladatokat és az akkori díjazottakat is, akiket szeretnénk meghívni erre az alkalomra.

1969-ben díjat kapott: Horváthy Péter, Lempert László, Nagy András és Láz József;
1994-ben díjat kapott: Horváth Péter, Kovács Krisztián, Varga Dezső, Borsányi Szabolcs, Burcsi Péter, Futó Gábor, Juhász Sándor, Koblinger Egmont, Mizera Ferenc, Tóth Gábor Zsolt.

Kérem, ha olvassák ezt a levelet, akkor jelezzék nekem, hogy el tudnak-e jönni (vanko AT eik.bme.hu).

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eötvös verseny eredményhirdetés, Vankó Péter, 11/04/2019