fizinfo - [Fizinfo] 2019.11.09 - Szkeptikusok XXV. Országos Konferenciája

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 2019.11.09 - Szkeptikusok XXV. Országos Konferenciája

  • From: Hudoba, György <hudoba.gyorgy AT amk.uni-obuda.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] 2019.11.09 - Szkeptikusok XXV. Országos Konferenciája
  • Date: Mon, 28 Oct 2019 22:08:40 +0100

MEGHÍVÓ

Merre jár a szellem napvilága? - Szkeptikusok XXV. Országos Konferenciája
Időpont: 2019. november 9. szombat, 10 óra
Helyszín: Óbudai Egyetem, Alba Regia Mûszaki Kar
                 Székesfehérvár, Budai út 45., Kandó terem

Székesfehérváron az idén immár huszonötödször találkoznak azok, akik tenni szeretnének az áltudományos és tudományellenes nézetek terjedése ellen.
A rendezvény nyitott és ingyenes. Minden érdeklődőt szeretettel várunk. Bár a rendezvényt a GalileoWebCast közvetíti, az közel sem nyújtja azt az a élményt, amit a személyes találkozás és a közvetlen eszmecsere lehetősége biztosít.

Program előzetes:

Köszöntő:
     Dr. Györök György dékán, Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar
Szakmai megnyitó:
     Dr. Kiss L. László akadémikus,Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont főigazgatója

A tervezett előadások:

Csillagközi égitestek a Naprendszerben
Előadó: dr. Kiss L. László akadémikus, a Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont főigazgatója

A laposföld és a tudománykommunikáció
Előadó: Falyuna Nóra, a Corvinus Egyetem tudománykommunikációs szakértője, a CSFK Konkoly Thege Miklós Csillagászati Intézet interdiszciplináris kutatásvezetője

Járt-e ember a Holdon?
Előadó: Schuminszky Nándor, a Magyar Asztronautikai Társaság elnökségi tagja

Elektroszmogriadó? 2. rész
Előadó: dr. Finta Viktória PhD fizikus, egyetemi tanársegéd ELTE TTK Környezettudományi Centrum

Emlékezés Bencze Gyulára
Härtlein Károly, a BME mesteroktatója

Merre jár a szellem napvilága? - Beszélgetés a hazai szkeptikus mozgalom múltjáról, jelenéről, jövőjéről
Közreműködők:
   Härtlein Károly, a BME mesteroktatója
   Hraskó Gábor a Szkeptikus Társaság elnöke
   Ujvári Sándor fizikatanár, az Eötvös Loránd Fizikai Társulat Oktatási szakosztályának elnöke