fizinfo - [Fizinfo] Meghívó: Tanévkezdő, gatyábarázó fizikaóra

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó: Tanévkezdő, gatyábarázó fizikaóra

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó: Tanévkezdő, gatyábarázó fizikaóra
  • Date: Tue, 27 Aug 2019 22:11:19 +0200

Kedves Kollégák!

Az idei tanévet ezzel a rendezvénnyel kezdjük a Műegyetemen!

*http://jedlik.phy.bme.hu/nyito/*

Diákokat és tanárokat egyaránt szeretettel várunk!

Härtlein Károly
http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/

MEGHÍVÓ

A tanévkezdő, gatyábarázó fizikaórára
IDŐPONT: 2019. szeptember 04. 15 ^00
HELYSZÍN:  A MŰEGYETEM FIZIKAI INTÉZETÉNEK NAGYELŐADÓJA,
AZ F29-ES TEREM <http://jedlik.phy.bme.hu/f29/f-29.html>
^
<http://goliat.eik.bme.hu/%7Ehartlein/>

*"Hogy jól induljon a tanév!"

A csoportok (tanár vezetésével) számára elsőbbséget biztosítunk!

A Műegyetem Fizikai Intézetének eseménye egy rendhagyó fizikaóra, amelyen a kísérleteké a fő szerep.
Az előadás minden diák, és tanár számára nyilvános.
*