fizinfo - [Fizinfo] Európai Kódolási Verseny (Science on Stage)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Európai Kódolási Verseny (Science on Stage)

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Európai Kódolási Verseny (Science on Stage)
  • Date: Sat, 15 Jun 2019 16:50:20 +0200

Kedves Kollégák!

Kérem terjesszék az érdekeltek között az alábbi felhívást!  A felhívás elolvasható a Magyar Science on Stage weblapján is.

Lásd: https://szinpadon-a-tudomany.hu

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

*Európai Kódolási Verseny (European Code League)
*

A kódolás/programozás olyan képesség, amely egyre fontosabbá válik, különösen a fiatalok számára. A mai tanárok egyik fontos feladata az, hogy ennek a képességnek a fejlesztését beépítsék az iskolai óráikba annak érdekében, hogy a fiatalok jól felkészülhessenek a jövő kihívásaira.

Ezért a*Science on Stage* meghirdeti az Európai Kódolási Versenyt (European Code League). Felhívjuk a STEM tanárokat és diákjaikat egész Európából, hogy legyenek kreatívak, készítsenek innovatív kódolási projekteket az általános és középiskolák STEM óráira, és küldjék be őket 2020. április 1-ig az info AT science-on-stage.eu <mailto:info AT science-on-stage.eu>címre, hogy részt vehessenek a Versenyben.

A projektekhez természetesen használhatnak digitális eszközöket, mint például mikrokontrollerek (Arduino, Raspberry Pi, Calliope mini stb.) és/vagy különböző programozási környezetek és nyelvek (Snap!, Scratch, C++ stb.).

A Science on Stage által készített „Kódolás a STEM oktatásban” (Coding in STEM Educatio <https://www.science-on-stage.eu/images/download/Coding_in_STEM_Education_web.pdf>n) című (angol és német nyelveken elérhető) brosúránk hasznos segítséget és ötleteket adhat a projektek elkészítéséhez!

További információ a versenyről és a pályázati eljárásról itt található: http://www.science-on-stage.eu/codeleague

Code League
<https://szinpadon-a-tudomany.hu/Coding/CODELEAGUE_Logo.jpg>

  • [Fizinfo] Európai Kódolási Verseny (Science on Stage), sukosd, 06/15/2019