fizinfo - [Fizinfo] Teve a tű fokán

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Teve a tű fokán

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Teve a tű fokán
  • Date: Mon, 15 Apr 2019 09:16:53 +0200

http://www.galileowebcast.hu
vagy
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/328647171171506/

Következő élő közvetítésünk április 8-án, hétfőn 18:15-től:
Dávid Gyula: A lakható Világegyetem - ismeretterjesztő előadásorozat
7. Teve a tű fokán. Miért nem lehet(ne) élet az Univerzumban?

Az előadássorozat a XX. század természettudományának egyik legnagyobb horderejű felfedezésével foglalkozik, amely kapcsolatot mutatott ki a Világegyetem tulajdonságait meghatározó alapvető fizikai törvények és állandók, valamint az ember (illetve más élő- és értelmes lények) puszta létezése között.

Az előadás helyszíne: az ELTE TTK lágymányosi északi tömbjében (1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A), az Eötvös teremben (földszint 0.83 terem). A teremhez további bejárati lehetőség: az 1. emelet 1.67-es vagy 1.68-as ajtón.

Az elmaradt két alkalomra tekintettel a ma esti rész kicsit tovább fog tartani.