fizinfo - [Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem - ma koraeste, 6-tól

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem - ma koraeste, 6-tól

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem - ma koraeste, 6-tól
  • Date: Wed, 27 Mar 2019 09:09:05 +0100

http://www.galileowebcast.hu
vagy
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/314076399304314/

Következő élő közvetítésünk március 27-én, szerdán 18 órától:
Dr. Pogátsnik Monika: Életpálya-építés és karrier tervezés a 21. században
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

Milyen karrierorientációs trendek határozzák meg a 21. század elejét? A globális gazdaság, a technológiai robbanás és az információs kor turbulensebb életkörnyezetet alakít ki. Várhatóan több munkahelyen, különféle munkát végeznek majd életpályájuk során a mai fiatalok. A karrier kevésbé tervezhető előre, a ranglétrán való előre jutásban is mások a lehetőségek. A folyamatos változás kínálta alternatívák megismerése és az új helyzetekhez való folyamatos alkalmazkodó képesség a sikeres a 21. századi karrier kulcsa.

-----

A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára. Az előadás helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar - Székesfehérvár, Budai út 45. (bejárat a Hadiárva u. felől)

  • [Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem - ma koraeste, 6-tól, Tepliczky István, 03/27/2019