fizinfo - [Fizinfo] Fénytávközlés - élő közvetítésünkben, 18 órától

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fénytávközlés - élő közvetítésünkben, 18 órától

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Fénytávközlés - élő közvetítésünkben, 18 órától
  • Date: Thu, 29 Nov 2018 10:58:55 +0100

http://www.galileowebcast.hu
vagy
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/358874448007484/

Élő közvetítésünk november 29-én, csütörtökön 18 órától:
Dr. Hudoba György: Fénytávközlés
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

A kommunikációs technikák fejlődésével együtt az adatátviteli csatornák sávszélességének növelése iránti igény minden képzeletet felülmúl. A távközlési gerinchálózatokban a hagyományosan rézvezeték alapú csatornákat már évekkel ezelőtt felváltotta az üvegszálas infra-struktúra. A száloptika hamarosan a nagy bitsebességet és megfelelő szolgáltatás-minőséget igénylő felhasználók felé is egyre nagyobb teret fog kapni.

------

A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára. Az előadás helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar - Székesfehérvár, Budai út 45. (bejárat a Hadiárva u. felől)

  • [Fizinfo] Fénytávközlés - élő közvetítésünkben, 18 órától, Tepliczky István, 11/29/2018