fizinfo - [Fizinfo] Mars Project - tudomány és művészet találkozása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mars Project - tudomány és művészet találkozása

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Mars Project - tudomány és művészet találkozása
  • Date: Wed, 28 Nov 2018 13:01:08 +0100

http://www.galileowebcast.hu
vagy
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/2192023511070366/

Következő élő közvetítésünk november 28-én, szerdán 17 órától:
Barnaföldi Anna - Hermann Zsófia: Mars Project
(CsopArt - tudomány és művészet workshop)

Vendégünk: Dorsánszki Adrienn képzőművész. "Mit mondtak volna az első rakétafejlesztők Dorsánszki Adrienn űreszközeit látván?" - A CsopArt következő műhelyfoglalkozása Űrállomás tematikus egységünkhöz kötődik. Vendégünkkel a MARS küldetést teljesítjük! A program házigazdája Barnaföldi Anna, képzőművész, a Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskolájának hallgatója.

-------

A tudomány és a művészet kapcsolatával foglalkozik 2018 januárjában induló új sorozatunk a CsopArt, menynek házigazdája Barnaföldi Anna, a Magyar Képzőművészeti Egyetem doktori hallgatója. A műhelyfoglalkozások keretében művészi szemmel közelítünk tudományos kérdésekhez. Anna huzamosabb ideig dolgozott demonstrátorként a Csodák Palotája csapatában, így igazán közel áll hozzá a tudománynépszerűsítés.

  • [Fizinfo] Mars Project - tudomány és művészet találkozása, Tepliczky István, 11/28/2018