fizinfo - Re: [Fizinfo] Particle Physics on new Swiss bank notes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Particle Physics on new Swiss bank notes

  • From: "dr. BARTOS-ELEKES Istvan" <beistvan AT yahoo.com>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Particle Physics on new Swiss bank notes
  • Date: Mon, 19 Nov 2018 19:11:30 +0000 (UTC)

Tisztelt listaolvasók!
2017 májusában KrauszFerenc professzor, a Max Planck Kvantumoptikai Intézet
igazgatójának meghívásáraegy tanulmányúton vettem részt Gärchingben a 2016-os
nagyváradi XXVI. Schwartz Emlékverseny győzteseivel. A München melletti
kedves kisváros utcáin bolyongva örömmelláttam az utókor tiszteletét az
egykori nagy fizikusok és tudósok nevével jelzett utcákon.Csak néhányat
kattintottam le, inkább a fizikusokét, nem a teljesség volt a cél. A
tanulmányútról házihasználatra és a versenyen való részvétel további
ösztönzésére egy rövidke bemutató is készült,ez vágatlanul itt érhető el.
Tisztelettel,
Bartos-Elekes István,nyugalmazott nagyváradifizika-, informatika-
éselektronikatanár

  • Re: [Fizinfo] Particle Physics on new Swiss bank notes, dr. BARTOS-ELEKES Istvan, 11/19/2018