fizinfo - [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

  • From: Vankó Péter <vanko AT eik.bme.hu>
  • To: "fizinfo" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés
  • Date: Tue, 13 Nov 2018 13:28:11 +0100

Kedves Kollégák!

A 2018. évi Eötvös-verseny október 12-én került megrendezésre 14 helyszínen. A feladatok megtekinthetők:
http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2018.pdf

Az ünepélyes eredményhirdetés 2018. november 23-án 15 órakor lesz (ELTE TTK Északi tömb -1.75 Konferenciaterem), meghívó:
http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2018_meghivo.pdf), amelyen minden érdeklődőt szívesen látunk.

Az eredményhirdetésen a díjak átadása és az idei verseny feladatainak ismertetése, megoldása előtt az elmúlt évekhez hasonlóan bemutatjuk az
50 és 25 évvel ezelőtti feladatokat és az akkori díjazottakat is, akiket szeretnénk meghívni erre az alkalomra.

1968-ban díjat kapott: Babai László, Marossy Ferenc, Nagy Zsigmond és Vetier András;
1993-ben díjat kapott: Katz Sándor, Veres Gábor, Prohászka Zoltán, Gefferth András, Futó Gábor, Burcsi Péter, Kovács Krisztián, Varga Dezső, Székely Sándor, Költl Péter és Farkas Zénó
.
Kérem, ha olvassák ezt a levelet, akkor jelezzék nekem, hogy el tudnak-e jönni. (vanko AT eik.bme.hu)

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés, Vankó Péter, 11/13/2018