fizinfo - [Fizinfo] Szojuz indítás - archívum

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Szojuz indítás - archívum

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Szojuz indítás - archívum
  • Date: Thu, 11 Oct 2018 13:44:33 +0200

Kedves Kollégák!

Igen, nem sikerült többedszerre sem eltalálni a dátumot :-), de a rakéta nem volt a helyzet magaslatán. Több mint 10 éves közvetítési gyakorlatunkban először fordult elő egy "sikertelenségi" élő közvetítés. A vágatlan archívum itt nézhető vissza:

http://www.galileowebcast.hu/live/live_20181011a.html
ill.
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/345180989567763/

Tisztelettel:
Tepliczky István

2018.10.11. 10:20 keltezéssel

"Időpont korrekció": nem tehetek róla, de az én naptáram szerint
október 10. szerdai nap (tegnap), és nem csütörtök.