fizinfo - [Fizinfo] Mikor mosolyog a táj? - Tájak kutatása, tájvédelem és tudomány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mikor mosolyog a táj? - Tájak kutatása, tájvédelem és tudomány

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Mikor mosolyog a táj? - Tájak kutatása, tájvédelem és tudomány
  • Date: Tue, 9 Oct 2018 10:11:46 +0200

http://www.galileowebcast.hu

Élő közvetítésünk október 9-én, kedden 17 órától:
Dr. Boromisza Zsombor: Mikor mosolyog a táj? - Tájak kutatása, tájvédelem és tudomány (Tudományos Csopa Cafe)

A tájaknak, tájelemeknek is van személyiségük, ugyanúgy kell megismerkedni velük, mint az emberekkel! Gondolatok a tájak sokféleségéről, kutatási lehetőségeikről, különösen a tavak és partjuk élővilágának csodájáról, veszélyeztető folyamataikról és a tájépítész szerepéről ezek kezelésében. Vendégünk Dr. Boromisza Zsombor tájépítészmérnök (Szent István Egyetem, Tájvédelmi és Tájrehabilitációs Tanszék), a FameLab tudománykommunikációs verseny döntőse.

  • [Fizinfo] Mikor mosolyog a táj? - Tájak kutatása, tájvédelem és tudomány, Tepliczky István, 10/09/2018