fizinfo - [Fizinfo] III. Tudomány Mozaik - pályaorientációs tudományfesztivál október 12-én a Csodák Palotájában

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] III. Tudomány Mozaik - pályaorientációs tudományfesztivál október 12-én a Csodák Palotájában

  • From: Dr. András Paszternák <andras.paszternak AT nanopaprika.eu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] III. Tudomány Mozaik - pályaorientációs tudományfesztivál október 12-én a Csodák Palotájában
  • Date: Mon, 24 Sep 2018 17:16:18 +0200

Kedves Kollégák!

Ezúton hívom fel figyelmüket a *Csodák Palotája *témanapjaira. Az új tanév
első rendezvénye - több mint 300 diák és pedagógus részvételével -, számos
fizikához kapcsolódó programelememmel, múlt pénteken zajlott. A *Trendi
Tudomány 2018 - Ismerd meg az ország kutatóit! *sorozat vendége ezúttal az
egri *Eszterházy Károly Egyetem Élelmiszertudományi Intézete* és a
*Varázstorony* volt. Képes beszámolónk itt olvasható:
http://csopamedia.blogspot.com/2018/09/megismertuk-az-egri-kutatokat-trendi.html

Októberi meghívónk:

A 2016-ban és 2017-ben megrendezett - több száz óvodást, általános- és
középiskolás diákot, családot vonzó - *Tudomány Mozaik* fesztivált idén *2018.
október 12-én, pénteken *tartjuk 9 és 16 óra között. Ebben az évben
központi témánk a* pályaorientáció és a pályaválasztás.*

*Miért érdemes ezen a napon ellátogatni hozzánk?*
1. Szakmai partnereink interaktív bemutatkozása a játéktérben felállított
közel 20 standon.
2. Pályaorientációs kerekasztal beszélgetések különböző hivatások
képviselőivel.
3. A Csodák Palotája 250 tudományos játékának felfedezése.
4. Az első 10 jelentkező középiskolai osztály a Richter Gedeon Nyrt.
támogatásával ingyenes laborfoglalkozáson vehet részt.

*Kiket várunk?*
1. A közvetlen pályaválasztás előtt álló középiskolásokat.
2. A különböző szakmák irányába kacsingató általános iskolás tanulókat.
3. A világunkat éppen felfedező óvodásokat.

*Kiállítóink:*
*1. Közlekedési és logisztikai modulban:*
· Budapesti Közlekedési Központ
· Szolnoki Reptár
· Balatoni Hajózási Zrt.
· Máv-Start Zrt.
· DHL Express Magyarország Kft.

2. *Kulturális, művészeti és turisztikai modulban:*
· Pagony
· Esernyős Turisztikai Központ
· Vasarely Múzeum

3. *Műszaki, környezetgazdálkodási és agrár modulban:*
· Szent István Egyetem
· Főkert Zrt.
· Fővárosi Közterület Fenntartó Nonprofit Zrt.
· BME Építőmérnöki Kar
· Főtáv – Budapesti Távhőszolgáltató Zrt.

4. *Pénzügyi és honvédelmi modulban:*
· Magyar Nemzeti Bank
· Honvédelmi Minisztérium, Ludovika Akadémia

5. *Természettudományi modulban:*
· Országos Meteorológiai Szolgálat
· Wessling Hungary Kft.
· ELTE Kémiai Intézet
· Richter Gedeon Nyrt.

*Pályaorientációs beszélgetések (középiskolásoknak és felső tagozatos
diákoknak):*
9.30 - Közlekedési és logisztikai modul
10.15 - Kulturális, művészeti és turisztikai modul
11.00 - Műszaki, környezetgazdálkodási és agrár modul
12.00 - Pénzügyi és honvédelmi modul
13.00 - Természettudományi modul

A programon csoportként (15 főtől) a Csodák Palotájába megváltott
kedvezményes diák napijeggyel (2500 Ft/fő) lehet részt venni, mely magában
foglalja a két emelet 250 interaktív eszközének felfedezését is. A kísérő
pedagógusok számára a részvétel ingyenes.A korlátozott férőhelyek miatt
előzetes regisztráció szükséges a tok AT csopa.hu e-mail címen az alábbi
adatok megadásával:

Iskola neve:
Iskola címe:
Kapcsolattartó:
Kapcsolattartó elérhetősége (e-mail/telefon):
Létszám:
Osztály:
Várható érkezés ideje:

Minden érdeklődőt tisztelettel várunk!

Üdvözlettel

András

*Dr. Paszternák András*
*tudománykommunikációs vezető*

www.csopa.hu - www.facebook.com/csodakpalotaja
Blog: http://csopamedia.blogspot.hu/
<https://mail.csopa.hu/owa/redir.aspx?C=Cvmvjjhyt0KfkKnVaiWo64iH086_A9QITk-GkxRVTeTwCyxwR8m23rQMLPrUdhqIiKnzQpC0OKI.&URL=http%3a%2f%2fcsopamedia.blogspot.hu%2f>

Tel.: 06-30-569-1240

Csodák Palotája Nonprofit Kft.

1036 Budapest, Bécsi út 38-44.

  • [Fizinfo] III. Tudomány Mozaik - pályaorientációs tudományfesztivál október 12-én a Csodák Palotájában, Dr . András Paszternák, 09/24/2018