fizinfo - [Fizinfo] Biológiai hadviselés és antarktiszi aeroszolkutatás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Biológiai hadviselés és antarktiszi aeroszolkutatás

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Biológiai hadviselés és antarktiszi aeroszolkutatás
  • Date: Thu, 13 Sep 2018 15:32:02 +0200

http://www.galileowebcas.hu

Őszi élő közvetítési szezonunk elkezdődött.
Kedden délután Rózsa Lajos biológus "A biológiai hadviselés múltja és jövője" címmel tartott előadását közvetítettük a Csodák Palotájából (Tudományos Csopa Cafe), felvétele itt tekinthető meg:
http://www.galileowebcast.hu/live/live_20180911.html

Most csütörtökön (ma) pedig kezdődik az ELTE Atomoktól a csillagokig sorozat:

Következő élő közvetítésünk szeptember 14-én, csütörtökön 17 órától:

Jurányi Zsófia (Alfred Wegener Institute, Bremenhaven, BDR):
Aeroszolkutató fizikus az Antarktiszon
(ELTE "Atomoktól a csillagokig" előadássorozat)

"Az a nagyszerű lehetőség adódott az életemben, hogy fizikusként eljuthattam az Antarktiszra. Sőt, nem csak eljuthattam, hanem 14 hónapig élhettem és kutathattam is ezen a hihetetlen helyen. Az előadásomban szeretném megmutatni ezt a csodálatos világot, és nem utolsó sorban egy kicsit arról is beszélnék, hogy mik azok az aeroszolok és miért fontosak a klímakutatásban."

http://www.galileowebcast.hu

  • [Fizinfo] Biológiai hadviselés és antarktiszi aeroszolkutatás, Tepliczky István, 09/13/2018