fizinfo - [Fizinfo] Újdonságokkal indul a Csodák Palotája 2018/19-es szezonja

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Újdonságokkal indul a Csodák Palotája 2018/19-es szezonja

  • From: Dr. András Paszternák <andras.paszternak AT nanopaprika.eu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Újdonságokkal indul a Csodák Palotája 2018/19-es szezonja
  • Date: Fri, 31 Aug 2018 13:38:59 +0200

Kedves Kollégák!

Szeptembertől startol a Csodák Palotája 23. oktatási szezonja. Megújult
óvodai, általános és középiskolai programcsomagokkal, még több családi és
tudományos rendezvénnyel készülünk a most kezdődő tanévre.

Változó nyitva tartásunkhoz igazodva (a hét minden napján 9-től 19 óráig),
az ősztől a közkedvelt *Csopa Night *sávot felváltja a *Csopa Délután -
Ötórai tea a tudománnyal*. Hétfőtől-csütörtökig, már 16 órától várjuk az
érdeklődőket a kedvezményes délutáni jeggyel, 17 órakor kezdődnek az
ismeretterjesztő programok. Valamennyi tudománynépszerűsítő rendezvény a
szeptembertől bevezetésre kerülő *Csopa havibérlettel *is látogatható.

A hónapot a jubileumi, huszonötödik *Tudományos Csopa Caféval* indítjuk.
*Rózsa
Lajos* kutatóval a biológiai hadviselés múltjával és jövőjével foglalkozunk
szeptember 11-én. Másnap a *CsoPagony tudományos könyvklubban* Tesla
nyomába eredünk *Vinczellér Katalin* és *Tomozi Gábor *vezetésével.
Szeptember 19-én *Böszörményi Sándor *geográfussal barangolunk a
karszthegységektől a tűzhányókig a* Csopa GEOLab*on, 25-én *Zsebeházi
Gabriella A jövő éghajlatváltozásának kutatása *címmel tart előadást az *OMSZ
- Csopa Meteorológiai Estek *keretében. Ezen a héten szerdán, a *CsopArt
művészeti-tudományos műhelyfoglalkozáson* *Barnaföldi Anna* képzőművész
vendégével *Bán András* fotográfussal *Az első mozitól a loopig* címmel
várja az érdeklődőket. Csütörtökön *Hermann Zsófia* festőművész KÖRFORGÁS
című tárlata nyílik meg a *Csopa Galériában*.

Minden hétfőn nyit a *Csopa Kémcső Klub* a kémiai-fizikai szakkörök iránt
érdeklődő tanulóknak és a kísérletezni vágyó családoknak.
Csütörtökönként a *Csopa
Playtime Társasjátékklub* már 16 órától kezdetét veszi.

Témanapjaink sorát a második *Trendi Tudomány 2018* indítja, ezt az
egri *Eszterházy
Károly Egyetemen* működő *Varázstoronnyal* (Természettudományi
Pályaorientációs és Módszertani Központ) és az *Élelmiszertudományi
Intézettel* közösen szervezzük szeptember 21-én.

A *Csopa Délután* részletes órarendje:
https://csopamedia.blogspot.com/2018/08/otorai-tea-tudomannyal-hetfotol.html

További információ a családi és a csoportos programokról:
https://www.csopa.hu/

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

Üdvözlettel

András

*Dr. Paszternák András*
tudománykommunikációs vezető

www.csopa.hu - www.facebook.com/csodakpalotaja
Blog: http://csopamedia.blogspot.hu/
Tel.: 06-30-569-1240

Csodák Palotája Nonprofit Kft.
1036 Budapest, Bécsi út 38-44.

  • [Fizinfo] Újdonságokkal indul a Csodák Palotája 2018/19-es szezonja, Dr . András Paszternák, 08/31/2018