fizinfo - Re: [Fizinfo] Interjú a Szalay-testvérekkel (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Interjú a Szalay-testvérekkel (fwd)

  • From: Geszti Tamás <geszti AT elte.hu>
  • To: "Dezso HORVATH" <horvath.dezso AT wigner.mta.hu>
  • Cc: "fizinfo" <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Interjú a Szalay-testvérekkel (fwd)
  • Date: Mon, 16 Apr 2018 09:34:54 +0200

Megvettem a lapot, elolvastam az interjút, nagyon élvezetes! Többek
között kiderül belőle, hogy csütörtök este nyolckor az A38 hajón
játszani fognak a Szalay testvérek az alkalomra összehozott
Panta rhei együttessel, többek között - először, amióta a lejárt
szerzői jogok ezt lehetővé teszik - Bartók darabokat, a maguk
eredeti feldolgozásában. Jegyek még kaphatók az A38 honlapján!
Üdvözlettel
Geszti Tamás

2018 Április 16, Hétfő 08:41 CEST dátummal, Dezso HORVATH
<horvath.dezso AT wigner.mta.hu>