fizinfo - [Fizinfo] Meghívó (Ürmös Antal nyilvános védése, 2018. március 26.)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó (Ürmös Antal nyilvános védése, 2018. március 26.)

  • From: Ürmös Antal <urmos.antal AT kvk.uni-obuda.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó (Ürmös Antal nyilvános védése, 2018. március 26.)
  • Date: Sun, 11 Mar 2018 00:09:50 +0100

Tisztelt Listatagok!

Az Óbudai Egyetem Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola
(OE-ATDI) Tanácsa Ürmös Antal doktorandusz "III-V-alapú
kvantumpontokat tartalmazó napelemek néhány technológiai aspektusa"
című doktori dolgozatát nyilvános vitára bocsátotta.

A nyilvános vita ideje és helye:
2018. március 26. (hétfő) 14.00 óra
Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kar
A. épület I. emelet, Tanácsterem
(1084 Budapest, Tavaszmező utca 17.)

A tézisfüzet megtekinthető az alábbi internet címen,

http://lib.uni-obuda.hu/sites/lib.uni-obuda.hu/files/Urmos_Antal_tezisfuzet.pdf

A részletek a mellékelt Prof. Dr. Vajda István ATDI-DIT elnök
meghívójában megtalálhatók.

Tisztelettel,
Ürmös Antal