fizinfo - [Fizinfo] Garai maraton - semi-live

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Garai maraton - semi-live

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Garai maraton - semi-live
  • Date: Sat, 3 Feb 2018 15:07:32 +0100

www.galileowebcast.hu

GW maraton:
A Garai Géza Szabadegyetem összes előadása
szombat déltől kedd délig!

A székesfehéri szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára. 2013 tavasza óta 30 előadás hangzott el, valamennyi a Galileo Webcast nyilvánossága előtt! "Maratonunkban" az összes előadás megnézhető folyamatosan.

Az előadások teljes listája:
http://amk.uni-obuda.hu/index.php/hu/kutatas/tudomanyos-esemenyek/garai-geza-szabadegyetem

  • [Fizinfo] Garai maraton - semi-live, Tepliczky István, 02/03/2018