fizinfo - [Fizinfo] Faraday Karácsony - a három királyokkal :-)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Faraday Karácsony - a három királyokkal :-)

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Faraday Karácsony - a három királyokkal :-)
  • Date: Fri, 19 Jan 2018 12:11:56 +0100

www.galileowebcast.hu

Január 19-én, pénteken 20 órától:

GW Klub - Észbontogató:

Faraday Karácsony
A három királyok szerepében:
Härtlein Károly, Kóczán György és Róka András :-)

A múlt év végén, dec. 22-én megtörtént előadás ajánlójában ez szerepelt:

"A Michael Faraday tiszteletére, munkásságának és karácsonyi előadásainak felidézésére tartott adventi előadáson az ajándék kísérleteket hozó HÁROM KIRÁLYOK szerepét Härtlein Károly, Kóczán György és Róka András alakítja. 2017. december 22-én 16 órakor az ELTE TTK Eötvös (083) előadótermében. A Faraday által elindított "Karácsonyi előadásokat" 61. éve vetíti a BBC, mint az egyik legfontosabb tudományos sorozatot. Az idén interneten - a Galileo Webcast segítségével - a mi karácsonyi előadásunk is láthatóvá válik."

Hát szomorúan mondjuk, hogy szervezési okokból az élő közvetítés akkor nem jött össze, de Maros Gábor és Härtlein Károly György jóvoltából nagyszerű felvétel készült az eseményről, amelyet most megosztunk mindenkivel.

  • [Fizinfo] Faraday Karácsony - a három királyokkal :-), Tepliczky István, 01/19/2018