fizinfo - [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

  • From: Vankó Péter <vanko AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés
  • Date: Tue, 17 Oct 2017 17:02:25 +0200

Kedves Kollégák!

A 2017. évi Eötvös-verseny október 13-án került megrendezésre 14 helyszínen. A feladatok megtekinthetők: http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2017.pdf

Az ünepélyes eredményhirdetés 2017. november 24-én 15 órakor lesz (ELTE TTK Északi tömb -1.75 Konferenciaterem), meghívó: http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2017_meghivo.pdf), amelyen minden érdeklődőt szívesen látunk.

Az eredményhirdetésen a díjak átadása és az idei verseny feladatainak ismertetése, megoldása előtt az elmúlt évekhez hasonlóan bemutatjuk az 50 és 25 évvel ezelőtti feladatokat és az akkori díjazottakat is, akiket szeretnénk meghívni erre az alkalomra.

1967-ben díjat kapott: Kádas Sándor, Szalay Sándor és Szűcs Pál.
1992-ben díjat kapott: Katz Sándor, Dornbach Péter, Gefferth András, Morvai Péter, Maulis Ádám, Papp Zsombor, Pálfalvi László, Somogyvári Zoltán, Tóth Gábor és Veisz László.
Kérem, ha olvassák ezt a levelet, akkor jelezzék nekem, hogy el tudnak-e jönni. (vanko AT eik.bme.hu)

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés, Vankó Péter, 10/17/2017