fizinfo - RE: [Fizinfo] ELTE, Fizikai TDK info - 2017, jelentkezés okt. 23-ig

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] ELTE, Fizikai TDK info - 2017, jelentkezés okt. 23-ig

  • From: Dr. Bozóki Zoltán <zbozoki AT physx.u-szeged.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] ELTE, Fizikai TDK info - 2017, jelentkezés okt. 23-ig
  • Date: Tue, 10 Oct 2017 05:41:14 +0200

Nem azért mondom, mert Lőrincz András a témavezetőm volt és nagyon sokat
köszönhetek Neki, de ez egy jó kérdés. Nekem is van egy vietnámi hallgatóm,
akit eddig lazán bíztattam angol nyelvű TDK (majd remélhetőleg OTDK)
dolgozat készítésére és beadására, de most elbizonytalanodtam.

Eléggé lábon lőnénk saját magunkat, ha nem lehetne angol nyelvű OTDK
dolgozatot beadni, szerintem, akár külföldi, akár magyar hallgatókról
beszélünk.

Prof. Dr. Bozóki Zoltán DSc

Egyetemi tanár

Szegedi Tudományegyetem