fizinfo - [Fizinfo] Kutatók Éjszakája - Mediso Kft

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kutatók Éjszakája - Mediso Kft

  • From: Major Péter <peter.major AT mediso.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kutatók Éjszakája - Mediso Kft
  • Date: Thu, 07 Sep 2017 17:53:45 +0200

Kedves Kollégák!

Többen jelezték, hogy elmulasztottam elérhetőséget megadni,
valóban, így elég nehéz dolga lett volna a minket meglátogatni szándékozóknak,
elnézést kérek!

Tehát aki szeretne meglátogatni minket, itt találhat bővebb információt,
program leírást és térképet:

http://www.kutatokejszakaja.hu/2017/esemenynaptar/index.php?menu_id=4&hely=407

Üdvözlettel,

Major Péter

> Kedves Kollégák!
>
> Idén mi is csatlakozunk a "Kutatók Éjszakája" rendezvényeihez, szeretettel
> várjuk azokat akiket érdekel, hogy a detektálástól a képalkotásig milyen
> folyamatokat kell modellezni ahhoz hogy egy CT, MR, PET vagy SPECT
> berendezésnek a mai normák szerint jó képminősége legyen.
> CT-t és MR -t tudunk élőben jobban megmutatni, (a PET és SPECT detektorok
> működésének bemutatásához izotóp használat kellene, amire nyílt rendezvényen
> több okból nem vállalkozunk.)
>

> Üdvözlettel,
>
> Major Péter

  • [Fizinfo] Kutatók Éjszakája - Mediso Kft, Major Péter, 09/07/2017