fizinfo - [Fizinfo] Fizikusnapok az Atomkiban /Az előadások videói

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fizikusnapok az Atomkiban /Az előadások videói

  • From: Király Beáta <kiraly.beata AT atomki.mta.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Fizikusnapok az Atomkiban /Az előadások videói
  • Date: Thu, 20 Jul 2017 17:16:16 +0200 (CEST)

A 'Fizikusnapok 2016 - Sötét anyag, sötét energia' előadásai felkerültek az
esemény honlapjára és a YouTube-ra.
http://www.atomki.mta.hu/events/view/243

Emlékeztetőül az előadások:
- Prof. KRASZNAHORKAY Attila (MTA Atommagkutató Intézet): A sötét erők
nyomában
- Prof. TRÓCSÁNYI Zoltán (Debreceni Egyetem, Fizikai Intézet): A sötét
Világegyetem a részecskefizikus szemével
- Dr. VINKÓ József (MTA Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont): A
sötét anyag és a sötét energia a csillagász szemével
- Prof. HORVÁTH Dezső (MTA Wigner Fizikai Kutatóközpont és MTA Atommagkutató
Intézet): Új részecskék, új jelenségek?

Üdvözlettel:
--
KIRÁLY Beáta, PhD
MTA Atomki

  • [Fizinfo] Fizikusnapok az Atomkiban /Az előadások videói, Király Beáta, 07/20/2017