fizinfo - Re: [Fizinfo] Tudománykommunikáció képzés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Tudománykommunikáció képzés

  • From: Horváth Balázs <horvath.balazs AT wigner.bme.hu>
  • To: tibor.pacher AT pulispace.com
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Tudománykommunikáció képzés
  • Date: Mon, 10 Jul 2017 09:47:27 +0200

Kedves Pacher Tibor! Kedves Listaolvasók!

Az ELTE-s Tudománykommunikáció a természettudományban MSc képzés 2016
szeptemberében még elindult egy új nappali és levelezős évfolyammal, de a
mesterképzésre 2017-től már nem lehet felvételizni, újra kell
akkreditáltatni a szakot, ezzel kapcsolatban nincs friss információm, hol
tart a folyamat.
Hiánypótlásként létrejött a mesterképzést gondozó központban két
egyéves szakirányú felsőoktatási továbbképzés, melyeknek a szakmai
törzsanyaga nagyrészt átfed a mesterképzés két szakirányával. Ezekre a
levelező formátumú, főállás mellett is elvégezhető képzésekre augusztus
31-ig lehet jelentkezni.

További részletek:
http://edutech.elte.hu/?page_id=1238
http://edutech.elte.hu/?page_id=1526